ozlem_sngl merhaba kızlar su sizmasi yaşayan varmi 38 hafta oldum dünden beri 3 defa çamaşırım islanmis esofmana bile geciyo sürekli tuvalete gidiyorum idrar mi kaçırıyorum yoksa su sızmasımi başına gelen varmi daha önce
gulsah98 ozlem_sngl valla 27 haftalıgım 1 haftadır aynı sorunu yaşıyorum dün gece hastaneye geldim yatırdılar. Rahmim açılmış ve kısalmıs bende anlamadım ayağa kalkmaman lazım dedi almanyadayım bide dillerinide anlamıyorum bence sizde bir doktora gidin aklınızda kalacagına en azından içiniz rahat eder.
ozlem_sngl gulsah98 haklisin cnm bende düşünüyorum eşimi bekliyorum işte gelmesini yinede fikir için sordum geçmis olsun sanada
Efulim_22 gulsah98 bende 26 +2 günlük hamileydim 5 gün önce suyum azaldığından doğum yaptım bebeğim küvezde dualarınızı esirgemeyin çok erken geldi 🥺
Zarinzemzem Ggamze ped cok sagliksiz . Doktorlar Bile yasakliyor . Eger bebegin suyu ise Bebek bogabilir ped varsa önünüzde . Ondan dolayi direk gidin Hastaneye en iyisi olur bence .
Zarinzemzem Zarinzemzem ilk defa duyiyorum . Önüne ped kattigind su sislasa suyu bitse bogulma oliyor🤔
ozlem_sngl kızlar dünden beri iki kez hastaneye gittim ve bi parmak açıklık anca sancı yeterli değil diye gönderdiler ama nedense evde daha çok sancim oluyo hastanede korkudanmi neyse azaliyo bende artık evde duruyorum