Davud_moms Merhaba kizlar dün doğum yaptım bebeğimin kan şekeri düşük cikiyo başına böyle bişey gelen oldumu nasıl tedavi oldu süreç nasıldı bilgi verir misiniz?
Davud_moms Zehra321 mama veriyorlar aç değilmiş geceden serumda taktılar ama fayda etmiyor yoğun bakıma alıyorlar dua edin lutfen
Zehra321 Davud_moms Allah yardımcınız olsun inşallah . Bende salı günü doğum yaptım Bebeğim Çarşamba’dan beri yoğun bakımda. Çok zor hiç iyi değilim. Rabbim dermansız dert vermesin inşallah..
Davud_moms Zehra321 sizde sıkıntı nedir? Bizdede yoğun bakımda bizi taburcu ettiler onsuz eve gelmek çok zordu(( solunum sikintisida varmış bebeğimin kalbinde delik ola bilir yarın bilicez(( Allah kimseyi evladiyla sinamasin amin
Zehra321 Davud_moms kanında enfeksiyon varmış. Beslenmesi zayıf. Bide solunumu hızlı dedi doktor . Yarın görüş günümüz bakalım inşallah hayırlı haberler alırız. Çok üzgünüm 😌