sinemoguz Egh1607 13+6 olduk. Sadece karnım sis. Ona çare bulamadım. Birde çok yiyemiyorum ne yesem mide agrısı yapıyor hemen. Onun dışında iyiyiz çok sükür☺️
Zynp01 Egh1607 13+2 yiz:) mide bulantım düzelmişti aslında şu bikç gündür çok kötü oldu anlamadım bnde. Doktorunuz 2. Trimester döneminde hangi vitaminleri verdi
Egh1607 sinemoguz bende de bu aralar iştahsızlık var canım karnımda şiş ama kis var bende muhtemel doğuma kadar alınmayacak
Sevtapdemir Kasık ağrıları yaşıyor musunuz acaba ben 12+4üm biraz kasıklarım ağrıyor böyle sancı gibi sanki
Egh1607 Sevtapdemir olmazsa olmazım canım yanlara vuruyor genellikle ağrım hep var şimdide iştahsızlık oldu
Sevtapdemir Egh1607 ben de dün biraz korktum çünkü daha önce olmamıştı hiç ama kanama olmadığı sürece sıkıntı yoktur dediler rahatladım😊
Zynp01 Egh1607 bazen kanama ile belli ediyormş bazen de hiç belirti olmuyormş bu durumdan çok korkuyorum çünkü 1 düşüğüm var Allah korusun bebişlerimzi bize bağışlasın