Merhaba canim 22 haftalik ikiz gebeyim bi kiz bi erkek Allahin izniyle, sormak istedigin nedir? Mesela ilk hadtalarda kahve rengi lekelenme ve kanama olmustu bi gunluk pruluton depot ve progestoron yaptirdim 12 haftaya kadar sonrasinda yalniz pruluton yaptirdim doktorunla konus eger gerekirse pruluton ignesi al ve depola bende bugun alicam haftada bi kullaniliyor ve dusugu engelliyo, 13,14 haftasinda su gelme olayi yasamistim akintiymis megerse testler falan iyi cikti ama iki hafta yatak rejimi yaptim, kusmam nerdeyse hic olmadi mide yanmasi suan felaket hicbi ilac ise yaramiyo nerdeyse, mide yanmasindan kusuyorum yani bi kokudan yada bisiyde. Igrenmekten yok, bazen su haftalarda bel agrisi oluyo zaten karantin surekli dinleniyorum ara sira ev isleri yemek derken gunler geciyor rabbim korusun hepimizi❤️ Bide ben ikili tedt yapmadim ikiz odkigu icin doktorum onermedi detayli ultrasona gitdim ense ve burun kemigine gore, cok sukur 20 haftamda da dopler gitdim hersey yolunda iyiler bebislerimiz 🤲