Bebegiimle merhabalar ben de ilk doğumumda 35+5 idim sabah uyandım sanki altıma işer gibi hafif bir su geldi. Emin olamadım acaba altıma mı kaçırdım tutamadım mı dedim. Ardından eşimi uyandırdım işe gidecekti 10 dk sonra tekrar geldi. Bacak aramdan aşağıya indi. Kokusuz kıvamsız su gibiydi hiç sancım sorunum ağrım yoktu. Doktorumu aradım gel bir muayene edeyim dedi. Ve gittiğimde doğum başlamıştı. Yani demem o ki az bi bekle sancı desteklerse gidersin bence doktora. Bana da suyun sızdı dedi doktorun. Suyun boşalmadı ama sızdı.. dikkat et o sızmasındnn sonra hemen doğum başlamayabilir de başlayabilir de. Dinlen sancın olursa gidersin doktora