Wonderanne benim bebeğim baş aşağı pozisyona çoktan geldi ama sorun aşağı inmemesiymiş kanala yaklaşmıyormuş. Bunun için pilateste zıplamamı söyledi. Yapıyorum onuda squatta yapıyorum hamileliğe uygun şekilde hurmada yiyorum. Bilemiyorum 🤷🏻♀️😓
şu dönemde yürüyemediğimden ufacık evde 1,5 saat adımlıyorum. Kendimi sakınmıyorum eğilip kalkma olsun hareket olsun yapabildiğimce kısıtlamamaya çalışıyorum. Ve ben bebeğimi kasıklarımda hissediyorım göğsümün altı bomboş. Bu bebek yukarıda değil aşağıdada değilse nerede😂 heralde beni sezeryana almaya çalışıyor diyorum valla çünkü hiç böyle konışmuyordu şu salgın çıktı sonrasında ilk kontrolde ağzı değişti arkadaşım benim doktoruma kaarşı güvenim sarsıldı biraz 🤭 çok değişti şu 2 haftada. Sıfır motivasyon sıfır moral. Tak tak tak olumsuzluk sıralıyor. Kilo boy söylemiyor bile. Ağzından sezeryan kelimeside çıkmıyo ben anlamadımki doktor ne istiyor madem öyle sezeryan önerirsin değilmi %10 normal dopum şansı verdiğin birine deneriz demezsin bir doktor olarak ağzının kıyısıyla. Çok dolmuşum bu konuda😅 eğer vaktim olursa başka bir doktora muayene olacağım çünkü benle aynı şeyler söylenen bir arkadaşımda devlet hastanesine gittiğinde durumun gayet normal olduğunu çatı darlığı değil 1cmde açıklık olduğunu söylemişler. Aynı haftadayız o arkadaşla. Heralde şuan doktorlar 15dkda bitirip çıkma eğilimindeler..