Mekamu şuan bende de sanci var oturma odasına geldim hafif oturur pozisyonda geçmesini bekliyorum. Geçmezse düzenli bir hal alirsa hastaneye gidicem. Geçen pazar gecesi 1 gün yattım serum ilaçla dogmu ertelediler. Çocuk aşağıya baskı yapmış annesi dedi doktor. Şimdi 37+0 oldum Allah’ın izniyle gelsede artık sağlık yönünden sıkıntı olacağını düşünmüyorum.