Oznur_11 35+4 haftaligim. Son günlerde adet sancısı gibi sancı oluyor. Ama daha şiddetilisi. Özellikle dün gece heralde dogurcam dedim. Carsmba kontrolum var soracağım elbetde ama bilgisi olan varsa fikir de alablirim normal mi yada yalancı sancılar mi diye
pyymamm Oznur_11 adet ağrısından ziyade kasılma oluyor doğum sırasında cok baska bir ağrı elektirik girer gibi
ktnzehra49 Oznur_11 şuan bu postu ben açmışım gibi geldi aynı haftadayız 35+4 dün gece sabahladım sancıdan hem korkuyorum hem gelsin istiyorum çarşamba benimde kontrolüm var bakalım doktor ne diyicek
Mekamu pyymamm bu elektrik girer gibi şey bende hergün oluyor, heralde bunun düzenli hali doğum sancısı oluyor?
matrushka pyymamm 32+1’im dün gece ilk kez karnıma alttan üstten ağrı girdi hatta eşime şimşek çarpması gibi dedim hahha. Bi anlıktı ama aayh diye ufak bi sesim yükseldi. Doğum sancısı onun şiddetlisiyse yandık hahaha
pyymamm Dinlendiğinde geciyosa yalancıdır. Doğum olcağı zaman agrılar gecmiyo sıklasıyo daha cok cunku . Sana nefes aldırcak kadar bosluk oluyo arasında
Oznur_11 pyymamm son günlerde hemen hemen hergun oluyor bildiğin adet sancısı bu elektrk hissi gibi falan değil. Keşke doğumda da bu tür olsa 😀
pyymamm Mekamu ben normalde hiç yasamadım ağrı sızı hamilelik boyunca yalancı sancı falanda . direk su geldi sonrasjnda yasadım bu sancıyı
pyymamm Oznur_11 valla burda hep adet sancısı diyolardı ama ben hiç kasıklarımda adet ağrısı cekmedim benim belim ağrırdı adet olcağım zaman. O yuzden ifadem farklı olabilir ama belim cok sızladı ağrıdı ovaladım ben ve karnım geriliyodu
Oznur_11 ktnzehra49 ay valla aynıyım. Bi tarafım dogsun en azndan evimde kalrm biraz daha icim rahat eder diyorum diğer tarafdan daha erken biraz daha gelişsin diyorum çok can sıkici hiç böyle hayal etmemisdim😔
ktnzehra49 Oznur_11 çok farklı hayallerim vardı hamilelikle ilgili ama çok farklı şeyler yaşadım 20 gündür heran doğum olur diye annemlerde kalıyorum korkudan eve göndermiyo beni
ktnzehra49 Oznur_11 eğer kilosu iyi olursa çok sıkıntı olmaz ama az olursa küveze alırlar diye biliyorum
Oznur_11 ktnzehra49 ben en son 31 de gittim 34 te gel demisdi korkudan gidemedim Carsmba 36 olcm artık mecburen gidicem. En son gittiğimde 1900 du. Umarım güzel gidiyordur kilosu
pyymamm matrushka doğum sancısı baska öyle anlık girmicek 😂 korkucak gibi de değil ama farklı inceden elektirk giriyo gibi vucuda kasılıyo geriliyo böyle sonra cıkıyı 😂