Nazife- canım ben hilal hanıma kontrole gittim gitmez olaydım, doktoruma sorucam o yüzden doğuma geliyor mu diye Mustafa bey doktorum. Doğan bey hakkında da çok iyi şeyler duydum. Bebeğin sağlıklıysa geçti gitti çok şükür 🙏🏻 Bebek doktoruna da bölgeye gidiyor musun