Benim 39+2 sabahı kahverengi bi akıntım olmuştu bi kaç defa görünce doktorum aradım hiç alttan muayene etmemişti ve pek taraftar değildi buna ama içten açılma olunca bakayım dedi ancak dışta açılma yoktu eve gönderdi 36 saatiniz var dedi akıntı nişansa. Ancak geldim tik yok evde sabah saat 4de ufak sancılar başlamıştı ve bu sefer yoğun akıntıya ardından pembe akıntı oldu ben sancıları yoğun ve düzenli hissetmiştim ama bekledim biraz saat 8:30da annemi aradık ardından 9:30 da doktorumu 10:00a randevu verdi bu esnada stresten sanırım. Sancıları seyrek hissettim ama aynı şiddetle yatisimi yaptık normalde evde yaşama taraftarıydim ben sancı kısmını ancak bi kere hastaneye girdik mi eve mikrop getirmeyelim iki defa dedik malum dönemler :( eşim ve annemi kabul etti hastahane abim geldi doğuma yakın sonra gönderdiler hatta bir kişi refakatçi alacaklardi ama kabul ettiler iki kişiyi sonra. Sancı düzenli değildi ama açılma vardı sabah 12 gibi 2 cm doktor gece 10u bulur dedi bize. Sonra saat 15:00 da gelecekti ama ihtiyaç hissetmedik erteledik akşam üstü geldi sanırım saat 18:00 açılma artmış ama daha bekleriz 8 saat dedi sanırım 6 cm yakındı. Gittikten sonra ben çok kötü oldum makattan ağrıyla dayanamadım. Ebe bakayım dedi çatala dahi gidemedim yatakta baktı bana bi şey dememişler ama başlamış artık doktoru acil çağırdılar ve 19:24de bebeğimiz doğdu yarım saat sürdü doğum çatalda ilk olduğu için hemen bir çırpıda bitti her şey ama son sancılarım biraz zorlu geçti benim adıma