İyibir meyve sebze ve yeşillik tüketen biriyim..Değerlerimin çok iyi olmasına rağmen yinede yazdı dr. Kan ilacı ve decaviti 4.ayımdan beri kullanıyorum ..karnımızda bir canlı büyüyor bebeğin gelişimi için büyük bir önem taşıyor vitaminler . hem ilerki yaşlarımız için hemde bebek için içilmesi gerektiğini düşünüyorum..