Esra1987 bende İstambuldaydım yeni geldim doğuya, ebe adayıym ben istanbuldakş hastaneleri biliyorum, gerçekten samimiyetle söylüyorum 1 gün bile beklemezdim. Vakalar artacak belkide doğum şartları kötülesecek, çocuğunun ssglıgıyla oynamıyırsun sonuçta onu korumak için yapıyoruz ne yapıyorsak, bir an önce doğurup bebeğimş evime getirirdim, doğumla vücut direnci ne alaka onu anlamadım, önemli olan dikişlerin enfeksiyon kapmaması, Yengem sezeryan oldu köye gitti 3. Sezeryanı olmasına rağmen hemen ayağa kalktı hiçte tozun toprağın içinde iş yaptı ne vüct direnci düştğ ne de başka bişey oldu,