Arkadaslar herkes Doğum hikayesini paylaşıyor bende paylaşmak istedim.Biraz uzun olacak baştan söyleyeyim.🙈Ben Happy kids kullanıyordum simdi 2. Ye hamileyim ve happy Mom ı yeni keşfettim.onun icin ilk doğumumu anlatacağım.oglusum 40+3 de zorla suni sancı ile geldi.son haftada olduğumuz icin 3 güne bi kadın dogum acilde nst ye bağlanıyordum.yine nst icin gittik.esim ve annem doğumu başlatmak icin ısrar ediyordu.ben ise kendi sancılarımı beklemek istiyordum.bu kadar olmuşken yA kakasını yutarsa ya bisey olursa biz mesuliyet kabul etmiyoruz diye bana baskı uyguladılar.bende devlettekilere doğumu başlatmak istediğimizi söyledim.daha 3 -4 gün var hareketlerini hissediyorsan herhangi bi sıkıntın yoksa biraz daha bekle dediler başlatmadılar.bizde ordan çıkıp özele gittik.ozeldeki doktor muayene etti.suyun azalmış dedi.halbuki ayni gün devlette de ultrasondan baktılar hiç orda suyun azalmış dememişlerdi.devlette 4 cm açıklığın var dediler dedim ozeldeki doktora.o da bana ne 4 cm ı iki cm anca var hatta bi buçuk parmak açıklık var sana stajyer asistan filan mi baktı kim baktı dedi. 4 cm Doğumun yarısı zaten gerçekten 4 cm açıklığın olduğu halde seni taburcu ediyorlarsa git suç duyurusunda bulun dıcektim ama dört santim degil dedi. Doktor bunlari söyledikçe iyiki kendimi onlara emanet etmemişim özele gelmişim diye sevindim içimden.zaten bundan bi kac gün önce de nst de kalp atışları düşük çıktığı icin beni hastaneye yatırdılar dogumhanede saatlerce bi basıma bekledim.esim annem kapıda kimseyi içeri almıyorlar.onlar benden ben onlardan habersiz bekledim.sonra perinatoloji servisine yatırdılar ordan takip yapıldı nst ler düzene girince taburcu ettiler.neyse Doğuma geceyim 😀Yatışım yapıldı ikindi gitmiştik bu arada.suni sancı vermeye başladılar.gece uğraşmak istemedikleri icin ayarını düşürmüşlerdi dakikada bi kez anca damlıyordu tabiki agrı filan olmadı dozu az olunca etki etmedi.sabah baktılar açılma ayni değişiklik Yok aksama anca doğurursun dediler.sonra saat 9 da ebelerde nobet değişimi oldu ve bana başka bi ebe geldi . Sancının dozunu yükseltti ve beni dogumhanede alıp suyumu patlattı .suyum geldikten sonra kendi sancılarım gelmeye başladı ben eşimle birlikte hastanenin koridorunda tur atıyordum . Hastanenin ortası bos yürüyoruz ayni yere gelince agrı gidiyo.bi tur dönüyoruz asansörün önüne gelince agrı giriyor. Artık düzenli gelmeye başladığını anladım ağrılar siklasinca beni yatağa alıp nst ye bağladılar ama nasıl kıvranıyorum.acilmalarim hızlı ilerledi cok şükür .beni dogumhaneye aldılar bebeğin kıyafetlerini de istediler.ben sabahki Hemsire aksama anca doğurursun dediği icin hiç ihtimal vermiyodum.kiyafetleri napcaklar diyorum meğer Doğum başlıyormuş.🙈Lavman yapıldı beni Doğum masasına aldılar . Sancılar göz açtırmıyordu.sonra ikinma aşaması geldi .sezeryandan cok korktuğun icin olanca gücümle ikiniyordum ilerlemez de sezeryana alırlar korkusuyla var gücümle ittirdim ebenin biri de karnıma bastırıyordu.tabi ikinma aşaması başlamadan doktorumla cocuk doktorunu çağırdılar onlar geldi derkeeen oglusum 10:40 da doğdu .sonra bi rahatlama bi huzur.tarifi mümkün degil 😘Dikişler zor oldu.sancidan kesiyi hissetmedim içerde yırtıklarım olmus içeriyi dikerken ağrımadı ama hissettiğim icin popomu oturtamadım.icersi dar doktor tam acıyı ışığı ayarlıyı ben hareket ediyorum kayıyor.baya bi oyalandık doktorumla çekiştik.sonuna doğru dışarıyı dikerken hissetmeye başladım .ama tekrar uyusturmadilar.bi taraftan da bana bişeyler imzalatmaya çalışıyorlar 😀😀ebeler dersen oglusumla selfie cekiyo .sonra masadan iner inmez kustum.tekerlekli sandalyeyle oglum kucağımda odamıza birlikte girdik.narkozlu gibi sonradan anneme sordum odaya ilk beni mi getirdiler onu mu diye .😀😀annem de kızım kucağında getirdin ikiniz geldiniz yA dıyo hiç hatırlamıyorum .Allahtan cocugu ativermemissin bi de seni aklı basında diye kucağına cocuk veriyorlar diye söyleniyor.neyse iste o gün hava kapalıydı öğleden önce ama etraf akşam gibi saatin 10:;40 olduğuna inanamadım .aksama anca diyorlardı Allah’ın izni ile öğlene kalmadan doğurdum .3 kilo 200 gr doğdu boyu 48 cm di.bu arada doğar doğmaz kakasını yaptı ama ben eşime söylemedim bak gördün mü iyiki doğumu başlatmışız bi de bekleyelim diyodun dicek diye.neyseki sağ Salim aramıza katıldı.simdi oglum 1 yasında ve ben 28 haftalık hamileyim Allah izin verirse Haziran’da bi kardeşi olacak ve ben tekrar insallah Doğum hikayesini paylaşacağım.uzun oldu ama başta söylemiştim . Mevlam isteyen herkese nasip etsin. Bebek bekleyen herkesi de sağ Salim evladına kavuştursun.