Nse bilmiyorum ki canım. Ama burda görmüştüm sanki, bebek büyüdükçe vücudun denge merkezi değişiyormuş o yüzden bu tarz dönmeler yaşanabilirmiş. Ama insan tedirgin oluyor ki benim anksiyete bozukluğum var. Tırnağım kırılsa beyin tümörüne bağlarım 😂😂😂 doktora sormadan içim rahat etmeyecek. Bu hafta gideceğim kontrole inşallah. Virüs var ama bebeğimi de düşünmem gerek.