Ftmkrdgn Kizlar hamileyken sirt üzeri uyumak veya uzanmak tehlikelimi yan dönüpde her zaman uyuyamıyorum bazende sirt uzeri istemsiz uyudugumu uyanınca görüyorum bi sakincasi varmi sizce doktorum bana hic bisey soylemiyor🤦🏼♀️
Seymabebgm Ftmkrdgn sirt uzeri yattilfiginda bel agrisi daha cok oluyor ve bebege giden yani rahme giden kan akisi yavasladigi icin pek hamilelikte onerilmiyor dogru olan sol tarafa donuk yatmak surekli kendini o sekilde yatmaya alistirisan yatiyorsun canm ben uyandigimda aol tarafm artk uyusuk oluyor oyle alismsm 😀
Esraslc Ftmkrdgn sola yatmak daha faydalı sanırım ama ben de Uyandığımda hep sırt üstü Buluyorum kendimi 😇
zeyzey95 Ftmkrdgn 6. Aya kadar istediğin gibi yatabilirsin ama sonra soluna yatmalısın. Google dan araştırırsan daha net öğrenebilirsin sebepleri falan yazıyor canım
Yasemin00 Ftmkrdgn Off ben de gece yattıgımda saga yatarım ama uyanırken nadir,de olsa sabah bazen uyandığım,da sırt üstü uyanıyorum çok rahat geliyo bana valla uyanırken ellerimde kafamda badaş uyanıyorum hep bende çok merak ederim sebebinin neden dir diye
Deletedmom138 Seymabebgm 👍🏻👍🏻 +sabahları yorgun ve tansiyonumuz düşük bir şekilde uyanmamıza sebep oluyor… kafamızı yastıktan kaldırmamızı zorlaştırıyor 🤕
Seymabebgm Deletedmom138 sol tarafa yatmak.mi yoksa sirt ustu yatmak mi ben boyle bir sorunla karsilasmadm da sukur
Bedriye54 Yasemin00 yüz üstü yatmayı bırakamadım 33 haftalığım bi sorun olmuyormuş amniyon sıvısı içinde olduğu için bebek başka türlü uykuya dalmam imkansız