gezentianne elbette elbette. Bebek güçlü emerken durduk yere emzirmeden sağmak doğru değil fakat sütün gelmediği durumlar için kardeşimin doktoru önermişti. Bebek doymadığı için güçlü bir emiş sağlayamıyor yorgun düşüyor dolayısıyla. Makina akışa yardımcı olduktan sonra gerisini bebeğe bırakmak en güzeli☺️👍🏻 Katılıyorum