Kızlar geçenlerde yazmıştım. 24 ünde adet oldum 8 martta tekrar lekenme geldi çok adet gibi de değildi ama pedi kirletti (ö.dilrerim) 25inde olmam gerekiyordu olmadım. Test yaptım negatifti acaba ay gecişinden mi böyle oldu 8 nisanı mı beklemeliyim 1 tane bebeğim var 17 aylık göğüs hassasiyeti vardı sanki bugün belkşde psikolojik.