Glsm3553 aslında kolaydi ama ben panik yaptim. Oksijen ,serum felan taktilar bana. Öyle saatlerce sanci cekmedim. Sadece 2 saat sancı cektim. Panik yapmasam 1 saat sanci sonunda doguracaktim ama panik yapinca nefessiz kaldim. Bayılacak gibi oldum. Hemen serum, oksijen felan taktilar. Bu yüzden 2 saat sanci cektim. Serumda agri kesici vardi galiba. Epidural almamiştim. Serumu takinca kendime geldim biraz. Bide oglum kiloluydu ve kafasi büyüktü. Bu yüzden de zorlandim biraz. Açılmam 11 cm oldugu halde panik yapıp dogru ıkınamadiğım icin doktor kesi atmak zorunda kaldı. Doğumdan sonra doktor yanima gelip eger panik yapmasaydin dikişsiz dogururdun dedi. Açilman 11 cm olmuştu dedi. 🤷♀️ ilk dogum, korku, endişe, heyecan hersey oluyor. Bildiklerinide unutuyor insan dogum anında