Sara Ozlm35 Odem yapmişsınızsa bu durumun yuzerıne dusmek lazım cunkı erken haftada olmus.Bende tansıyon kalkmısdı 😞Cok sukur asagıya doktorlar salmısdılar.Sımdı sizde baska bır doktora gorunmenızı tavsıye ederım.Insallah odemden cabuk kurtulursuz 🙏🙏
Ozlm35 Sara perinatolokta takipte kalicak tansiyon yukselrse ilaca baslicaklar sabahta olctum asamda olcturdum 12/8 normal diolar bakalm ne olucak artik yarin idrara yine bakilcak
Ozlm35 Tuzlu asitli ve tatlidan uak dursam erken dogum riskini gebelkte zehrlnmw riski azalır dimi yaa
Sara Ozlm35 Bende de doktorum protein cikmisdi cabuk bi sekilde onlari hayatimdan cikardi.Sende dikkatli ol benden olsa hic kullanma.Iyi olucaksin 🙏🙏🙏