Erkanpasam 19 aydir ikinci cocuk istiyoruz ama hic bir sorun yok yinede olmuyo ilaclarda ictik olmadi dogal yollardan deniyelim dedik kullanip o ay hamile kalan varmi
Fiziko_22 Erkanpasam ben yedim doğal yollarla hamile kaldım ama bunu tek başına yapmadım iyi bir doktor ilaçlarıyla birlikte yaptım.hayıt suyunun çok etkili olduğunu düşünüyorum 🙏🏻
PrensesFiona Erkanpasam ben kullandığım ay Rabbim nasip etti çok şükür. Adetin ikinci günü başlayıp adete 1 hafta kalana kadar sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı yedim eşime de keçiboynuzu özü verdim çok şükür o ay Rabbim nasip etti. Ondan önce ki ay soğan kürü yaptım o ay kimyasa gebelik geçirdim. Ertesi ay da bu kürü yaptım. Çok şükür 26 haftalığız kızımla.
Erkanpasam Fiziko_22 allah bagislasin canim bunu deniyelim bakalim sonuc ne olacak bir kac gune zaten doktora gitmeyi dusunuyorum
lunam Anne88 eski bir konuymuş, uzun zamandır da giriş yapmıyormuş cevap alamazsınız muhtemelen. Ben kullanmıştım arı sütü, hambal bal, propolis ve polen karışımını, kullandığım ay hamile kaldım şükür. İnşallah size de fayda eder.
PrensesFiona Anne88 ben kullandığım ay Rabbim nasip etti çok şükür. Adetin ikinci günü başlayıp adete 1 hafta kalana kadar sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı yedim eşime de keçiboynuzu özü verdim çok şükür o ay Rabbim nasip etti. Ondan önce ki ay soğan kürü yaptım o ay kimyasa gebelik geçirdim. Ertesi ay da bu kürü yaptım. Çok şükür 26 haftalığız kızımla.
PrensesFiona Anne88 soğan kürü yaptım o ay kimyasa gebelik geçirdim. Ertesi ay arı sütü bal polen kürünü yaptım. Başka bir kür yapmadım canım. Bende enfeksiyon vardı o yüzden soğan kürünü yapnıştım.