Kiwi12 Merhaba kizlar ne durumdasınız nasılsınız bu dönemde benim ikili testim yapılmıştı 13haftada ama hala test sonucun çıkmadı ve hastane virüsten dolayı dönüşümlü çalışıyor kimseye ulaşamıyorum gitmeye de korkuyorum sizler ne yaptınız.
nurcakir58 Kiwi12 ben gittim gösterdim iyi cikdi ama merak ediyorum hareket etmiyo ya anlamıyoruz acaba napiyo diyorum eşimde doktora goturmuyo ben merak ediyorum napiyo diyo onca kötü şey duyuyorum
Nursel45 Kiwi12 14 haftalığım ikili testim 1 hafta da çıktı sonucu gecen cuma aldım şükür temiz çıktı canım
Selen2688 Kiwi12 13+4m canm göbiş çevremde bazen batma hissediyorum sizlerde de oluyo mu iğne gibi , mide bulantısı aynı devam sabah kusmalarım başladı 1 haftadır . Dün bebişimin olcağınıda paylaştım herkesle ☺️
DamlaNur29 Kiwi12 15 olduk bugün en son 12de gittik ay bası gitmek istiyodum ama eşim izin vermiyor duruma göre bakarız diyor hissetmediğimiz için insan korkuyor ne durumda diye kendimi eskiden köylerde yaşayan kadınlar hastane yüzümü görmüş diyorum kaynanam köyde yaşamış ve gidemiyomuş sürekli böle avuturuyrm kendimi
Kiwi12 nurcakir58 bende aynı merka ediyorum henüz hissedemedigimiz içinde bilmiyorum ne yapıyor iyimi nasıl testlerde yok oldu ortalıktan anlamıyorum su pislik ortalıktan kalkana kadar bari birazdaha idare edim 1ay sonra gidin doktora dedim 13unde gitmiştim glaiba bı sorun gördü o yüzden isrra etti ikili testte çünkü ben istememiştim şuan 14+6olduk 18de gitmeyi düşünüyorum tekrar
Kiwi12 Nursel45 nerde yaptınız testi şehir neresi canım ben İstanbul Sultanbeyli de yaptırdım doktorun ısrarıyla testim yok sonuçta yok ama verdiğine dair elimde kagit var şimdi hastaneye de gidemiyorum devlet hastanesinde benim hastanede yani 40vaka vardı en son şuan kaç oldu bilmiyorum karantinadalar ama doktorlar korkarken bizim korkmamiz normal
Nursel45 Kiwi12 ben özel bir tıp merkezinde yaptırdım benim de doktorum şehir hastanesine gidebilirsin hatta doktor arkadaşına yönlendirdi bende bu virüsten dolayı gitmedim evime çok yakın olan tıp merkezinde yaptırdım sen değilde eşin gidip alsa sonucu öğrense daha iyi olmaz mı
nurcakir58 Kiwi12 18 de benim ayrintiluya giricem riskliyim eşimi ikna edersem salı gitmek görmek istiyorum nasıl iyimi diye çünkü ben ilk bebegimi kaybettim oyuzden hep korku var bende şu 20 haftayı geçsin dopler alicam kalp atışı icin
Kiwi12 nurcakir58 doktorum dedi sana kuzum ayrintiliya git 18 haftalık olunca diye bende ilkini normal doğumla yaptım amniyotik bant var dediler zar dışında eksik doğabilir çocuğun dediler sağlıklı oldu çok şükür ikinci gebeliğim 6sene sonra oldu ondada gelişim geriliginden kalbi durdu düşük yaptım kürtajla. 9ay sonra yine hamileyim çok şükür bende hiç bilmiyorum nasıl çocuğun şimdi 2ci yi kaybettigim için korkuyorum bende sancidan herseyden
Azimegurs 17 olduk bizde ikili uclu taramamizda yapildi iyi cikti cok sukur ewdeyiz cikmiyoruz disari
Kiwi12 Azimegurs maşallah kuzum ne çabuk biz hiç birşey yapamadık bide bu virüs çıktı şimdi hiç çıkamıyoruz durumu nasıl bilmiyorum bile karnım ağrıyor yanlardan alttan niye bilmiyorhmda
Kiwi12 Selen2688 o haftadaykeb bende aynı durumdaydım doktora söyledim bıçak saplaniyor gibi anı sancılar giriyor diye normal bebekten dolayı dedi sıkıntı yok dedi
Nursel45 Kiwi12 eder tabi ki benim eşim gitti sonucumu almaya Bence verirler çünkü eşim hamile olduğu için gelmesini uygun görmedim desin doktora anlayışla karşılanır çıkma sen dikkat et kendine 💋
nurcakir58 Kiwi12 maşallah senin var ne güzel benim ilk di doğumdan sonra vefat etti az yaşadı şimdi tekrar riskli goruyolar 18 hafta olunca renkliye giricem isallah bunuda kaybetmek istemiyorum
Kiwi12 DamlaNur29 öyle tabi ama eskiden bu imkanlar yoktu oyuzden gidemuyorlardu hastane bile yoktu eskiden ebeler vardı evlere gelip doğum yaptiriyordu