nurcakir58 mrvmrv123 bendede var usumeds var bugün tuvaletten çıkamadım jarnim çok agriyo korkuyorum bide bebek hareket etmiyo ya 15 haftaligim doktora tlfon acdim bı günde daha devam ederse hastane ye git dedi doktora gitmeyede korkuyor korona var bebeğimi merak ediyorum ama
mrvmrv123 nurcakir58 hareketlwrinde sikinti yok bugun temizlik yaptim usuttum mu acaba bide tost yedim o mu dokundu bilemiyorm.belki bilen vardir erken dogumla ilgili degildir dimi korkuyorum 😞
gzddmr Merhaba bende de o aylarda olmuştu magnezyum ilacı içiyor musun o yapıyormuş doktorum öyle söylemişti şuan böyle bi durumum yok. Magnezyumuda her gün içme demişti şimdi akloma geldikçe içiyorum. Suda fışırdayan bi ilaç😅😂
nurcakir58 mrvmrv123 yok doktoru aradım ben usytmusundur dedi ayağımda çorap nasıl usutuyorum anlamam yarında devam ederse git doktora dedi acile muz yedim patates yedim düşün tuvalete gitmekten afedersin kicim kip kirmizi aciyo