Kızlar merhaba bugun devlet hastanesinde detayli ultrason icin gittim bana 23 haftalik olmussun randevu veremeyiz sana dediler,özelden yaptirmam gerekiyormus ve özelde de 250 Tl diyor bana cok pahalı geldi ve sunu ögrenmek istiyorum gercekten zorunlu mu yaptırmak?? 😳