Anne1254 Bişey sormak istiyorum 24+6 yım ama bebeğimin hareketlerini az hissediyorum geçen hafta daha iyi hissediyordum şimdi de karnımın çok altında az hissediyorum bu normal mi yani aşağıya inmemiştir değil mi bilemedim doktora da gitmekten çekiniyorum
Serzeyyyy Anne1254 bu haftalarda olabilir canım benimde oluyordu. Hiç hareket etmediğinde gün boyu o zaman takibe al. 30 haftaligim benim bile bazen çok az hareket ediyor içini ferah tut
Kiymetlibebek Anne1254 canim bazi gunler bende altta hissediyorum bebek döndugu icinnyatis posisyonundanmis
Rehank Anne1254 benim de öyleydi şimdi 26haftalık hamileyim Allah’a şükür bebekler uyuyorlarmış içerde kendilerine yer yapıyorlar ama ılık suyla karnınızı masaj yapın sonra uzanın o kendisi e geliyor onlarda yoruluyor
Anne1254 Serzeyyyy Serzeyyyy ya öyle mi valla canım biraz aşağıda hissediyorum o da hep evde olduğum için olabilir çalışırken böyle değildi sanırsam
Serzeyyyy Anne1254 benimki heryerde hareket ediyor 😁 ama bazen etmediği de oluyor geçen kontrolüm vardı Allaha şükür bi sıkıntı yok canım. Bazen hareketleri seyret ve güçsüz olabiliyor o haftalarda korkma
Dilekkcadm Anne1254 Stres kaynaklı hareketlerde azalma olabiliyormuş. İçinde bulunduğumuz şu zor günlerde stres yapmış olabilirsin yinede takip et ve endişe ediyorsan doktora git 👍🏼
burcu0818 Bebek bu haftalarda aşağıda olur canım sıklıkla 7. Ayında tam yukarıda olur doktorum öyle demişti
burcu0818 Benim oğlum bazen gece çok tekme atar bazen gündüz öyle vuruyoki bazen halsizleşiyorum sizindemi öyle oluyo
Busravebebegi 26 haftadayım bebeğimi sadece göbek deliğimin yanında hissediyorum o hizada sag ve sol tarafta normal mi yukarda mi hissetmem lazım