Esmabkr Merhaba hanimlar istnabul sultancifliginde bahat hospital hastanesine giden hamile hanimlar hangi kadin dogum doktoruna gidiyosunuz o hastaneye giden varsa yazabilirlermi
Kbr1855 Aysen hanım, Fuat ve Mustafa bey i tavsiye ederim canım yakınlarım bunlara gidiyordu doğumlarını falan da problemsiz yaptılar.
Esmabkr Kbr1855 mehmet ozmen var bilirsiniz belki bende ona gidiyorum memnun olan varmi acaba o doktordan diyicektim
Esraaydn21 o hastanee hıc alısamadım yaa bende ıll ora gıttım. para ıcn herseyı ıstıolar bende medıgolde gıdıyorm sımdı
Esmabkr Esraaydn21 ewettt 31 haftalik hamileyim ilk gunden belli oraya gidiyorum 1 doktorum olsun degistirmiyim surekli diye odemedigim para kalmadi oraya
Esraaydn21 Esmabkr hepsı yıyoda ora ayrı bı yıyo ya hele ılk gebelınse.. valla ben once bahata gittim sonra ıstanbul tıpa gttm en son sımdı medıgolde gıdıoem :)