Dugmeburunn bende ayniyim kum döküyormuşum canım kan ve idrarımda enfeksiyon çıkıyor 3 hafta önce acillik oldum 1 kullanimlık toz verdi bide clasem antibiyotik hangisi yapti bilmiyorum aferdersn 3 gün ishal oldm ara verdim 2 gün snra tekrar antibiyotige basladim bitti şu an ama idrarımda yanma sancı var böbreklerde agri var yatıp geri kalknca çok kötü oluyo yürüyemiyorum bazen bide sabah aç karnına canım zeytinyagini ılıt yarım fincan içine 3 4 damla limon sık iç onu işe yarıyor yne bol bol su tüket hazır su ama bebegimdede karnımda toplanma oluyor 25+3 haftalgm hareketleri az korkuyorum hastaneyede gdemiyorm