Bahar4516 Korkuyorm bırsey olucak dıe 13 14 gundur evdym cıkmadım malum virus :( ama doktora gtme sansımda yok korkuyorum sızde durumlar nasıl
Zeynep_441 Bahar4516 Bahar4516 27+5 haftalığım bende.ilk haftalarda çok sık doktora gidilir bu haftalarda ayda 1 çağırıyor doktorlar oda ultrason için .neden neyden korkuyorsun ki
Sevgigursoy Bahar4516 bende henüz hiç bişey almadım bebeğime Ablam ve arkadaşlarım sağolsun kıyafet falan aldılar ama onun dışında hiç bişey yok ne yapcam internetten bakıyorum sipariş vericem ama öyle çok hevesimde kalmadı açıkçası bu virüs olaylarından ötürü
Bahar4516 Zeynep_441 cunku ıkı hafta once hastanede yattım nst de sancım cıktı ılac kullanıyorum progestan korkuyorum bısey olur agrım olur dıe