pPapatya Yakamoz26 Ben 26 ya da 27. Haftada yıkadım ütüledim. Şuan 30 haftalığız. Bugünde hastane çantamızı hazırladım.
Tgbabsra Yakamoz26 ay ben 8 haftalığım bana zaman geçmiyor sizin mesajları okuyunca diyorum o günler bir gelse sürekli doktora gitmek istiyorum bebeği hisedemediğiö için daha geçen hafta gittim 11 . Haftaya kadar nasıl sabretcem onu düşünüyorum
BurcuEsiklii Yakamoz26 ben 31.haftada bütün alinacaklari alisverisimi falan halletmistim. 32.haftamda da herseyi yikadim utuledim kaldırdım😊suan 37.haftamdayim iyiki de yapmışım diyorum cok agirlastim yapamazmisim yani simdi olsa😀
Nurs Yakamoz26 33.haftamda çanta,yıkama ,ütüleme herşeyi hallettim sonraya bırakmayın ağırlaşıyor insan👍
Adabahar pPapatya maşallah siz de çok erkencisiniz 26 haftalığım tırnak makası ve zıbın harici bir şey almadık😀 tabi eş dost kardeşlerimiz alıyor yavaş yavaş
pPapatya Adabahar Benim şimdiden kasık ağrılarım başladı. En ufak bir harekette nefes nefese kalıyorum. O yüzden erkenden hallettim herşeyi. ☺
Senailhan 36 haftalığım geçen hafta başladım yıkamaya bugün ütüsünü yapıp çantayı hazırlıcam çok ağırlaştım yapamam o kadar geç diyorsanız 30 dan sonra yapmak daha iyi bence tabi tercih meselesi