Arkadaslar Gebelik testi pozitif çıktıktan sonra hastaneye gitmistim hcg baktılar 430 cikmisti 4 haftalık dediler ultrasonda kese görünmedi 1 hafta sonra gel hcg takip yapalım demişlerdi virüsten dolayı gidemedim şimdi 5+6 haftalik oldu bi arkadaş 4 haftalikken kese görünmesi lazımdı dış gebelik değildir inşallah falan dedi içime kürt düştü bilgisi olan var mı dış gebelik mi normal mi bunu nasıl anlayabilirim :((