Ayker ben yaptırdım doktorum ne derse onu yaptırıyorum ve gerçekten hamile kaldım kalalı ne kadar bilmiş varmış ona şaştım Kendince yorumluyorlar sürekli bişeler bildiklerinden mi yok kulaktan dolma yada herşeyin sonunda ölümü gösteren google amcaya yazmaktan ..😅 her teste bir muhalefet her aşamaya bir yorum 🤷🏻♀️ bence doktoruna güveniyorsan ne diyorsa yapmalısın benim doktorum siz birbirinize bakın ben çocuğa bakarım dedi özetle. 😌 30 haftalık oldum ikili üçlü ayrıntılı tetanoz aşısı şeker yüklemesi her ne gerekiyosa yaptırdım kafam rahat ki aşama aşama biliyorum en azından olup bitenleri.