Hanımlar merhaba 13+5 olduk bugün ama bir kaç haftadır sarı hafif kokulu akıntım vardı o akıntıyla hafif sızı şeklinde kan da geliyordu 2 farklı doktora gittim ikisi de bi sorun yok akıntı normal ağır iş yapma diyip gönderdiler bugün kanama daha çok geldi doktora gitmek istemiyorum ne enfeksiyon tahlili ne ilaç takviyesi hiçbirşey yapmıyorlar evde progestan var kendim kullanmaya başlasam mı diye düşünüyorum varmı aynı durumu yaşayan yardımcı olabilecek?:(