Merhaba, haziran 3.haftası nasipse Sezeryan ile doğum yapacağım. malum ülkenin içinde bulunduğu durum dolayısı ile şuan için alternatif doktor arıyorum normalde Çiğli Bölge hastanesinde düşünüyordum. Ancak o güne kadar geçer mi? Ortalık nasıl olur bilmiyorum. O yüzden bana en yakın Sada hastanesi. Memnun kalan var mı? Doktor ismi rica etsem.
Teşekkürler 😊