anne543769 benim oğlum 1 yaşına girdiğinde hamile kalmışım. Oğlumda aşırı derece de meme hastası bi çocuktu onsuz uyuyamazdı. Hamile kaldığımı öğrendiğimden beri sürekli emzirdim doktorlar zaten emzirebilirsin sıkıntı yok dedi. Şuan 6 aylığım ama sütüm 4 buçuk aylıkken felan bitmeye başladı. Benimde kasılmalarım başladığı için bu hafta tamamen bıraktırdım memeyi. Yani 24 haftalık olana kadar emzirmeye devam ettim, oğlum şuan 17 aylık.