Hatice3101 İyi akşamlar 30. Haftadayım yemekten sonra nefes darlığı oluyor normal mi sizce. Gunduz bsey yok akşamları oluyor
Hopmummir Hatice3101 30. Haftamdayım benim de öle akşam olunca nefes alamıyorum nefesim kesiliyor galiba normal
Hatice3101 hilal_yener olabilir İnternetten baktığım kadarıyla normalmiş nefes darlığı ama yine de aklına takılıyor insanın
hilal_yener Hatice3101 oho ben hamileliğimin başından beri çekiyorum onu hele gece yataga yattıgımda sanki biri eliyle ağzımı kapatıyor burnumdan hiç nefes alamıyorum zaten 😂 ağzım hep açık ağzıma bişey kaçacak vallah 😂
Hatice3101 hilal_yener o zaman normal demekki bende korktum hemen 😂 ilk gebelik oldugu için takılıyorum ister istemez böyle şeylere