Saskinana Mide yanmaları, bulantılar, boğazda düğümlenme ve kötü ağız tadı, acı sular… Beslenme programınız nasıl?
ggmom Saskinana yatmadan 3 saat önce yemek yemeyi bırak akşam yemeğinden sonra soda beni rahatlatıyor ben de yaşıyorum ama masadan tam doymadan kalkmaya başladım az az sık sık yiyince azalıyor
nursentlk Saskinana dişlerimi fırçalıyorum sodaya limon sıkıyorum ve bol su içiyorum öyle geçti benim Daha yeni geçti inşallah tekrar olmaz. Mide yanması için de renni verdi doktor. Çok mecbur kalmadıkça kullanmıycam hatta sadece 1 defa kullandım
Malatya444 Benim sana verebileceğim tek tavsiyem tuzlu leblebi elimde leblebi ile uyuyordum gerçekten ıyi geliyor. Başka hiç birşey bana ıyi gelmedi
Saskinana Malatya444 Tuzlu kraker yiyorum bende ama onunda etkisi çok olmuyor ağzımın hiç tadı yok ☹️
Malatya444 Saskinana ağız tadı aramak bu dönemlerde biraz lux leblebi hem mide suyunu hem asiti emiyor ve ıyi geliyor denemeni tavsiye ederim çubuk kraker bendede bir işe yaramamıştı ha bi de salatalık ye tuzlayıp ye
Saskinana [silindi] Malesef virüsten dolayı kesinlikle evden çıkmıyorum gebelikten önce eşimle kromozom gen testi yaptırmıştık sonuçlar temizdi
Ftma38 [silindi] 11+6da yaptırdık.çok çabuk sürdü kan verdik bikaç saat sonrada doktor sonuçlara bakıp iyi olduğunu söyledi
Ftma38 [silindi] İlk kontrolde gittim burda devlete ama hiç ilgilenmedi doktor başından saldı resmen.oyüzden bidaha gitmedim.Doktokunuz iyiyse şanslısınız siz😊
Gunesana Bende 12+5 teyim . Bulantim yok ama ağzımın tadı hep bi garip :( bol su içiyorum . Canım bir şey yemek de istemiyor .
Mrv8-9-18 Gunesana 12+3teyim benimde sıkıntım ağzımdaki garip tat doktorum 12.haftadan sonra geçeceğini söyledi. İnşallah geçer. Resmen su içmeye hasret kalmıştım tat yüzünden 2gündür yeni içmeye başladım. Şu değişik tada çare bulan var mı hanımlar?☹️
Gunesana Mrv8-9-18 bazen çok minik bi çikolata parçası alıp ağzımın içinde gezdiriyorum o hafifletiyor
Mrv8-9-18 Gunesana Bende hep tatlıya yöneliyorum belki düzeltir diye her defasında daha kötü canım tavsiyen icin cok sağol😔