Kızlar bugün normalde adet günüm ve çatlatma iğnesinin de 18. Günü yaklaşık 1 hafta 10 gündür neredeyse kasık ağrısı yaşıyorum sanki olacakmışım gibi ve göğüslerim şiş ağrıyor ama bugün gelen giden yok test yapmaya da korkuyorum biraz daha bekleyim diyorum 1 2 gün böyle olup sonrasında adet gören veya hamile olan var mı ? İnşallah güzel haberi alırım 🙏🏼🙏🏼🙏🏼