Btlmstfa Merhabalar 31 haftalık hamileyim yavaş yavaş hastane çantamı hazırlıyorum prima ve ıslak mendil markasında kararsız kaldım siz hangisini önerirsiniz hangisinden memnun kaldınız Teşekkür ederim Şimdiden☺️😊
cerenmavzer Btlmstfa ben ilk oğlumda e bebeğin kendi markası olan Baby me yi kullandım çok memnun kaldım şimdi kızım olacak yine aynı markayı alıcam
ozgeya Btlmstfa Bez Prima Premium Care,ıslak mendil de sleepy yenidoğan kullanıyoruz 18 aydır.İkisinden de gayet memnunum.
mervik21 40ı çıkana kadar pamuk ve su ile temizliyorum pişik kremide asla kullanmıyorum vücut yağı da onların yerine de organik zeytin yağı kullanıyorum 40ı çıktıktan sonra unibayb ilkinde böyle yaptım bunda da böyle yapicam insallah
okyanustakibulut Btlmstfa pampers yani (prima) bez kullaniyorum, islak mendil babydream (rossmann) ben simdilik memnunum