Asel21 ben kürtaj oldum. Kürtajımı yapan doktorum çok iyiydi. Ona gidicem şimdi. Bu hastane evime yakın diye gittim. İlk kahverengi akıntım olduğunda aradığımda gelme hastaneye korona var haraket etme dedi içime sinmedi gece nöbetçi kadın doğumcu bana progestan yazdı. Belki gitmesem geç olcaktı. Çok sinirleniyorum aklıma geldikçe.