Kızlar bugün itibariyle 37+1 olduk. Bebeğim inanılmaz hareketliyken son 3 gündür hareketlerini hissetsem de o eski tekmeler kıpırdanmalar dönmeler yok. Bu aralar zaten psikolojik olarak çökmüş durumdayım gelsin diye beklerken, bu durumda endişe veriyor. Siz neler yaşıyorsunuz hareketlerde azalma var mı ?