Bende 38+0 kontrole gittiğimde 2 kere kordon dolanmış suyun azalmış bebek normalden iri dedi haftaya tekrardan gel dedi ne olcak hiç bilmiyorum ama anne karnında bebeğe sıkıntı yaratmıyormuş doğum esnasında sıkıntı olabilir diyorlar bazıları da normal dogum yaptıklarını söylüyorlar ne olcak bilmiyorum ilk gebelik oldukça heyecanlıyım inşallah hepimize Allah kolay doğumlar nasip eder