Kursadbudak Ben biri sürü aldım ve hiçbirini giymedim evde gecelikle dolaşmak insanı kötü hissettiyor. Şu an 24 günlük lohusayım evde jean giyiyorum. Boşuna o kullanılmayacak şeylere para dökmeyin. Hastaneye bile iki gecelik, iki sabahlık, bir pijama takımı götürdüm. Bir gecelik giydim ameliyattan sonra daha sonra hastaneden çıkarken çıkardım onu üzerindem çünkü çok ağrım vardı gecelik falan düşünmedim. Çok hayal kuruluyor da öyle olmuyor. ☺️