Betlkck_11 faklı olcak ama hastanem önlemi vardı ben 32 haftalığım iki gün önce muayene oldum.eşi bile olduğumuz kata almadılar.çok dikkat ve titizdiler.gittiniz hastaneyi arayın yada muayene gidince sorun tek bir hasta yakını alıyorlAr.birde 18.00 den sonra iki saat 1 derece yakınını alıyorlAr benim hastanem