Kızlar bencede batıl inanç allahım bebeğimizin ömrünü bi saça bağlamaz onun yazılmış bi kaderi var yiyecek ekmeği varsa zaten bişey olmaz rabbim korusun bende inanmıyorum ve kestirdim ama insanın içinde nedense genede bi şüpe oluyo yavrularımız Allah’a emanet olsun inşallah