iyi Akşamlar kızlar kaç gündür düşünüp duruyorum.ve kendi kendime cevabını bulamadım size bir sorum.olucak ben şehir hastanesinde doğum.yapacagim.nasip olursa ama hastanelerde refakatçi alinmiyirmu yanımda annem.durucakti normalde kimse yi almıyorlarmi acaba??