hilal_yener Nuriiiiii benim de akşam olunca iştahım kapanıyor yemek yiyesim gelmiyor hele suluysa zorla yemek yiyorum sabahları iştahım cok güzel kahvaltımı ediyorum akşamları yok ama
purplemoon Deletedmom317 benim hiç bulantım olmadı da. Bu aralar belki Bebek büyüdükçe mideyi küçültüyor dur 😅
Tstnptt hilal_yener bilmiyorum valla 17. Haftadayım daha aslında ama 3 haftadır fln böyle öncesinde normal yiyebiliyordum sen kaç haftalıksn
Nihalagpak Nursimali Bende de çok nadir oluyor bulantı, herhalde mide bayağı yukarı çıktı artık o yüzden oluyor
Kubra_s Nuriiiiii 30. Haftamdayım iştahım kapalı ama ben yaşadığım sıkıntı ve strese bağlıyordum meğer herkes öyleymiş