36 haftalik hamileyim bugun saat 5 gibi sanci girmeye basladi karnim kasiliyo 10 dkkaya bi giriyo belim den asagi dogru agriyo simdide arada bi vajinaya dogru baski oluyo bebegin hareketlerini de cok hisetmiyorum erken dogum belirtisi olabilir mi yada yalanci sanci midir