2 sattir araliklarla belimde feci ağri gelib gidiyo.ama kasiklarimda ve ya bacaklarimda yok sadece belim fena ağriyo😔.10 günden fazladr belden kasiklara ağri vuruyordu ama düzensizdi istrahetle geçiyodu şimdi kasiklarmda yok ama belde var ve düzenli.acaba doğum ağrisi ola bilirmi?brazda bekliycem geçmezse doktorumu ariycam.