Selam hamiş anneler 17 haftalık hamileyim ve serklajlıyım. 13. Haftada atıldı Serklajım. Daha sonra enfeksiyon yaşadım kaşıntıdan dolayıfitil kullandım kaşıntı geçti ama 2 gündür vajinamda acayip yanma ve sancı oluyor ne yapmam lazım enfeksiyon varsa nasıl önlemler aldınız kafayı yicem artık. Çamaşırımı temiz tutuyorum ütülüyorum her gün altımı sirkeli suyla yıkıyorum yoğurt yiyorum daha ne yapabilirim yanma nasıl geçer 😭😭😭