Selamn aleykm güzel hamişlerim ve annelerim öncelikle aranızda doğum yapmamış olanlara rabbimden en kolay en sağlıklı doģumları nasib etmesini diliyorum🤲🏻 ve genel olarak tüm buradakilerin ne kdar sıkıntısı var ise rabbim hepsine derman olsun 🤲🏻💕
Hamileliğimin başından sonuna sorunsuz bi süreç geçirdim , son aylarda sadece sıkılmıştım artık biranönce doğsun istiyordum 😍
Sezeryan istemiyordum başından beri ama normal doğumdanda korkuyordum , yinede normal doğum için cesaretimi kısmen topladım en büyük destekcim eşim💕
27 mart Cuma günü hastaneye yatış yaptım öğle vakti , sancılarım gelmiyordu diye alttan fitille hap verildi ve 3 saat icinde eger sancım gelmezse suni verilecekti .( hic istemiyordum🤷🏻♀️)
Beni ilk nstye bagladilar ve yanimda 3 tane normal dogum birde sanci cekenler vardi hem cesaretleniyor hemde korkuyordum , psikolojik olarak degisik saatler gecirdim o konuda .
Nst den sonra lavmayaptilar ve odama gectim izlenimim orada devam etti. 3 saat sonra sancılarım gelmeye başladı ( hastaneye ilk geldigimde aciklığım 3cm di ) ve ebem acikligima bakmaya geliyordu sürekli , sancılarımı nefes alip verme yoluyla nasil kontrole alacagimi gösterdi.
Tabi dakikalar ilerledikce sancilarimda agirlasiyordu ayaga kalktim artk eşim belimi ovuyor ben onun omzuna basimi koydum gelen sancilari kontrol etmeye calisiyordum .
Saat 18:20 geçe doğuma 9 cm açıklıkla girdim ve 45 geçe oğlum dünyaya gelmişti😍 benim için cok zor bir dogum oldu bebegimin kalp atislari yolda gelirken yavasladi ben havasiz kaldim bana hava verdiler , eşim o anlarda hep yanimdaydi artik agliyordu arkasini döndü.
Ikiniyorum ama artik gucum kalmamisti bu sefer 3 ebe dirsekleriyle karnimi bastirmak zorunda kaldilar cok aci cektim evet ama oglum sagsalim geldi herseye deger.
Ve dikisim tabi haliyle var …
Duanizda unutmayin ins cabuk toplayayim .
15 dk sonra kadr beni odama indirdiler sonra minik mis kokulu oglum geldiler 😍 rabbime bu mutlulugu bana yasattigi icin cok hamd ettim.
Dogum sirasinda annem meryem ana otunu yaptı bu arada , bende “sümmessebile yesserah” ve “ rabbi yessir vela tuassir ,rabbi temmim bil hayr ” dualarini okudum ..
Sag avucumdada hilyei serif vardi onu sıkıca tuttum dogumda elimde .
Bu benim ilk doğumumdu, doktoruma muayenelerime giderken çatim dar di ama ben normal istedim ille , bebegim cook kilolu olmadigi icinde sagolsun doktorum hic sezeryan demedi . Dogum sirasinda bile sezeryan demedi hic ufacik zorlukta veya buyuk zorlugumzda. Musab’ım 3kilo50gr doğdu 😍 .
Rabbim evlat isteyenlere en tez zamanda sağlıklı sıhhatli yavru nasib etsin🤲🏻
Simdi evimizdeyiz bugün taburcu olduk miniğim uyurken bende sizlere hikayemizi anlatmak istedim☺️ .
Ve ben doguma girmeden önce ki gün burada dua istemistim allah hepinizden razi olsun cok kisi okumus dua etmisti 💕
En kolay dogumlar sizinle olsun 🤲🏻
Sormak istediğiniz vs birsey varsa cevaplayabilirim .
Kendinize çook iyi bakın hamişlerim😍🌸
Uzun oldu kusuruma bakmayın hayırlı akşamlar 😍