Mormenekse neden bu kadar acele edıyorsunuz anlamıyorum hıc. beta daha 5. gunde kana geçer. sonra ıdrara yanı hamileysen daha 1 gun önce başladı salgılanmaya.. kendıne bunu neden yaşatıyorsun? şımdı 6 gun boyunca kafanda sacma sapan düşünceler ıle beynın vucuduna sinyal gönderecek. değer mı yani bekleyın işte.. gebelık olabilir 6 gune yukselır lütfen günün gelmedem bırdaha kan testi yapma